Introdució

L'Ajuntament de Tarragona presenta una nova aplicació d'avisos i incidències a la via pública

L'Ajuntament de Tarragona presenta una nova aplicació d'avisos i incidències a la via pública

L’Ajuntament de Tarragona posa a disposició de la ciutadania dos canals nous de comunicació amb els quals tots els ciutadans i ciutadanes poden col·laborar activament i ser corresponsals del manteniment i neteja de la via pública.

L’App que l’Ajuntament posa a disposició dels ciutadans es diu Epp! i es tracta d’una potent eina per denunciar les coses que no estan bé i que ha de permetre d’una manera molt senzilla i ràpida enviar a l’Ajuntament avisos i incidències relatives a la vies urbanes. El servei funciona via App,iPhone 6s replacement screen mitjançant la qual els usuaris descriuran l’avís, adjuntaran una fotografia, la geolocalitzarà i l’enviarà a manera de denúncia. També es pot fer a través d’un aplicatiu web.

A més, s’ha obert una pàgina de Facebook amb el nom Tarragona com t’agrada, que serà el canal d’informació i sensibilitazió sobre espai públic i neteja de l’ajuntament.

Aquesta iniciativa s’afegeix als ja existents Telèfon Verd i BIR (Brigada d’Intervenció Ràpida) com a referents en la millora de l’espai públic i l’atenció al ciutadà.

Per fer-ho possible, ha estat necessari el desenvolupament d’una aplicació interna que integra diferents departaments de l’Ajuntament i permet, al mateix temps, que el ciutadà estigui informat de l’estat dels seus avisos. Així, rebrà notificacions de qualsevol canvi -recepció, assignació o finalització- i al mateix temps podrà consultar, un cop finalitzada, la resolució del problema.

S’aconsegueix, així, una nova relació amb el ciutadà més directa, ràpida i àgil gràcies a un projecte que permetrà l’ús de les noves tecnologies com a nova manera de