Introdució

L’Ajuntament del Vendrell inicia una campanya de promoció de la signatura electrònica

L’Ajuntament del Vendrell inicia una campanya de promoció de la signatura electrònica

El regidor de Règim Intern del Vendrell, Joan M. Diu, ha presentat la campanya “Sol·licita la teva firma electrònica”, que s’emmarca en el projecte de Seu Electrònica amb el qual s’està treballant des de l’inici d’any per millorar i agilitar els tràmits municipals i facilitar al ciutadà la seva relació amb l’Ajuntament.

A partir de l’aprovació de l’Ordenança de la Seu Electrònica de l’Ajuntament del Vendrell (el Baix Penedès), s’han anat adaptant els programes informàtics perquè el ciutadà pugui fer els tràmits de forma telemàtica, sense haver de desplaçar-se al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC). Joan M. Diu ha explicat que “abans de finalitzar l’any, es presentarà la Seu Electrònica”. En un principi, s’hi podran presentar instàncies i, posteriorment, s’hi aniran incorporant altres elements.

S’aprofita la Fira de Santa Teresa per presentar aquesta campanya de sol·licitud de firmes electròniques per poder arribar al màxim de ciutadans a través dels díptics informatius que es repartiran a l’estand de l’Ajuntament. La firma electrònica és indispensable per poder accedir a la Seu Electrònica i també permet poder fer tràmits a altres administracions. Així mateix, la firma electrònica es pot sol·licitar al SAC, on també es pot rebre informació sobre el seu ús.