MENU
CLOSE


Subscriu-te al nostre butlletí
Comparteix a través de...

Actualitat del món local sobre telecomunicacions i societat de la informació
18.10.2014
Comparteix

L’Ajuntament del Vendrell inicia una campanya de promoció de la signatura electrònica

El regidor de Règim Intern del Vendrell, Joan M. Diu, ha presentat la campanya “Sol·licita la teva firma electrònica”, que s’emmarca en el projecte de Seu Electrònica amb el qual s’està treballant des de l’inici d’any per millorar i agilitar els tràmits municipals i facilitar al ciutadà la seva relació amb l’Ajuntament.

A partir de l’aprovació de l’Ordenança de la Seu Electrònica de l’Ajuntament del Vendrell (el Baix Penedès), s’han anat adaptant els programes informàtics perquè el ciutadà pugui fer els tràmits de forma telemàtica, sense haver de desplaçar-se al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC). Joan M. Diu ha explicat que “abans de finalitzar l’any, es presentarà la Seu Electrònica”. En un principi, s’hi podran presentar instàncies i, posteriorment, s’hi aniran incorporant altres elements.

S’aprofita la Fira de Santa Teresa per presentar aquesta campanya de sol·licitud de firmes electròniques per poder arribar al màxim de ciutadans a través dels díptics informatius que es repartiran a l’estand de l’Ajuntament. La firma electrònica és indispensable per poder accedir a la Seu Electrònica i també permet poder fer tràmits a altres administracions. Així mateix, la firma electrònica es pot sol·licitar al SAC, on també es pot rebre informació sobre el seu ús.

També us pot interessar

Qui som
Som el consorci format per les administracions locals catalanes per millorar l'acció dels governs locals en l'impuls de la societat de la informació

Coneix-nos

Perfil del contractant

Transparència
Què fem
Assessorem els ajuntaments en l'àmbit de les TIC i les telecomunicacions

Serveis

Recursos

Agenda
Connecta
Segueix-nos a través d'aquests canals:

Twitter

Blog

Media Center
Contacta
C. Llacuna 166, 9pl
08018 Barcelona

Tel. 934861430
consorci@localret.cat