Introdució

Apps i recursos per a la productivitat (I): gestiona la teva informació digital de forma eficient

Apps i recursos per a la productivitat (I): gestiona la teva informació digital de forma eficient

Map Unavailable

Data/Hora
13/11/2019
16:00 - 19:00

Localització
Sala Mediatic. Cibernarium


Objectius específics | Temari

– Fer un tast ràpid d’una tria d’aplicacions, productes i serveis de qualitat per a gestionar la seva informació i veure la seva aplicació pràctica amb exercicis i exemples.
– Aprendre a posar en ordre el munt d’informació digital que gestionem a diari.
– Rebre assessorament i consells personalitzats a l’hora de seleccionar una eina per a guardar les seves dades o documents al núvol.

TEMARI

1. Introducció a les eines de gestió de la informació basades en el núvol. Seguretat i privacitat de les opcions disponibles.
2. Guardar arxius i documents al núvol. Google Drive, Dropbox, OneDrive¿ quin em convé més?
3. Guarda, comparteix i organitza els teus marcadors amb Raindrop.io.
4. Guarda articles per a llegir més tard amb Pocket o Instapaper.
5. Crea i edita notes amb Evernote, Keep o OneNote. Quin em convé més?
6. Posa-ho sobre el mapa! Crea i edita mapes personalitzats amb Google My Maps.
7. Altres eines i recursos.