04/maig/2021
ONLINE
Actualment ens trobem immersos en la transformació de les administracions públiques, que han de donar resposta al repte del paradigma electrònic global. Mentre la major part dels esforços es focalitzen en l’activitat de modernització, digitalització i gestió del canvi intern, es torna necessari que el ciutadà pugui exercir els seus drets plens com administrat sense haver de fer cues, adaptar-se a horaris d’oficina, demanar cita prèvia presencial o vèncer obstacles tecnològics. Estem davant l’e-ciutadà, a qui ja no se’l considera un administrat del futur, sinó del present.
En aquest taller us presentem quatre casos reals, el de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, d’El Prat de Llobregat, de Sitges i de Vic, que han implantat el servei d’assistència telefònica especialitzada per ajudar la ciutadania a vèncer els obstacles que la tramitació electrònica els hi presenta. Professionalitzat, externalitzat, i d’àmplia cobertura horària. Permet sumar àmplies capes de ciutadania a l’eadministració, i representa un canal més d’atenció ciutadana.
El taller estarà dedicat a presentar el funcionament del servei d’assistència, i a més també la solució que ha adoptat l’ajuntament d’El Prat de Llobregat per a l’atenció ciutadana en més de 45 idiomes, i examinarem els beneficis que els han aportat aquests serveis innovadors.
9:00 | Benvinguda i presentació del taller
Andreu Francisco, Director General del Consorci Localret |
9:10 | Convoca: OAC360, assistència a la ciutadania en tramitació electrònica multilingüe
Elisabeth Udina Tormo, Ceo d’Adtende SL Què és OAC360º : l’assistència a la ciutadania en la tramitació electrònica. Platoon, l’App que transforma les OAC’s en internacionals. |
09:30 | Cas pràctic de l’Ajuntament de Cornellà
Òscar Toledano, Cap de l’Àrea de gestió Informàtica de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat |
09:45 | Experiència i cas d’èxit de l’Ajuntament de Sitges i l’Ajuntament del Prat de Llobregat
Joan de la Paz, Cap del servei SiTIC de l’Ajuntament d’El Prat de Llobregat |
10:00 | Cas pràctic de l’Ajuntament de Vic
Noemí Alonso, Responsable de l’OAC i de l’eAdmnistració de l’Ajuntament de Vic |
10:15 | Torn de preguntes dels assistents |
04/maig/2021
ONLINE