Presentació de la Guia per a la contractació electrònica dels ens locals
L’objectiu de la guia és delimitar i concretar tots aquells aspectes relacionats amb la tramitació electrònica dels procediments de contractació, per fer-la efectiva i consistent, concretant també un model de contractació electrònica dels ens locals. La guia inclou propostes concretes de clàusules per incloure en els plecs i/o recomanacions d’actuació dirigides als òrgans de contractació. Ha estat elaborada amb la col·laboració de més d’una vintena de tècniques i tècnics de diferents administracions catalanes
La jornada s’adreça principalment als/a les responsables i tècnics/tècniques de contractació, Secretaria i Intervenció.
PLACES EXHAURIDES
Programa
10:00h Benvinguda
- Andreu Francisco, Director General del Consorci Localret
- Gemma Enfedaque, cap de la Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa de la Generalitat de Catalunya.
11h Pausa cafè
11:30h Model d’implantació dels serveis de contractació electrònica per part del Consorci AOC
- Vicky Millán, responsable de serveis d’e-contractació de l’AOC.
12:00h La proposta d’una guia de contractació electrònica (dels ens locals). Presentació.
- Joan Bosch, cap de l’Àrea de Contractació del Consorci Localret.
12:30 h. La Guia de contractació electrònica:
- La presentació de les ofertes, i la seva obertura.– Imma Soler, cap del Servei de Contractació de l’Ajuntament de Terrassa.
- La signatura electrònica de les proposicions.– Núria Blanchar, directora de Serveis de Contractació de l’Ajuntament de Granollers.
- El format de les ofertes, la seva avaluació.– Imma Pruna, cap de Compres i Contractacions de l’Ajuntament de Mataró.
- La publicitat en el perfil de contractant.– Jofre Clofent, cap de la Unitat de Contractació de l’Ajuntament de Premià de Mar.
13:30h Preguntes dels assistents i debat
14:00h Cloenda