Taller- Webinar: Virtualització d’aules i gestió d’inscripcions

La relació de la ciutadania amb l’administració pública ja tenia una creixent demanda de digitalització que els darrers mesos ha estat accelerada pel distanciament social. En aquest nou escenari pren rellevància la formació en línia i tots els tràmits que l’envolten, el taller estarà dedicat a presentar les solucions del mercat que ha adoptat l’Ajuntament de Barcelona per a la gestió d’inscripcions a activitats per exemple de casals i centres cívics. També presentarem un desenvolupament per poder virtualitzar les aules de sessions formatives que venien oferint els ajuntaments a la ciutadania.

Programa

9:00 Benvinguda i presentació del taller
Eva Guijarro, Cap de l’Àrea de Coneixement i Tecnologia del Consorci Localret
9:05 Visió general de la gestió dels espais, inscripcions i casals 

 L’aula virtual

 Visió pública: Experiència del ciutadà

 Visió de l’administrador: Com fer-ho

Felipe Ros, Director de Miram Cloud

10:05 Cas pràctic de l’Institut de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona 

Modes Roda, Tècnica de la Direcció de Ciutats Educadores i Cultura als Barris

10:15 Conclusions:  Presa de decisions. Què en traiem de tot plegat? 

Jordi Mateu, CEO de Miram Cloud

10:20 Torn de preguntes dels assistents