Curs ‘L’Administració digital: Edició Especial per a Càrrecs Electes’

Aquesta formació està dissenyada específicament per als càrrecs electes de l’administració local, amb l’objectiu de proporcionar les eines i els coneixements necessaris per abordar els reptes que planteja l’Administració digital en l’àmbit local.

A continuació, us detallem  la informació del curs:

Objectius

1.  Conèixer i identificar els principals factors que intervenen en la transformació digital de les administracions locals.

2. Identificar la normativa d’aplicació, posant l’accent en els drets de la ciutadania en les seves relacions amb les administracions.

3. Conèixer les infraestructures, eines i instruments necessaris per a aquesta transformació.

4. Abordar els requeriments específics de l’expedient administratiu electrònic a la normativa en matèria d’Administració digital.

Modalitat      

Presencial Localret (Carrer Reina Cristina, 9, 08003 Barcelona)

Destinataris

Càrrecs electes de l’Administració local

Dates i horari 

7 de juny  de 10:00 a 14:00 h i 19 de juny de 15:30 a 19:30 h

Hores lectives

8 hores

Places (limitades)

20 places

Certificat d’assistència

S’expedirà document acreditatiu d’haver completat la formació i per obtenir-lo caldrà assistir a les dues sessions.

Sobre la docent

Sandra González Aguilera, cap de l’Àrea d’Administració Digital del Consorci Localret.

Funcionària amb més de vint-i-cinc anys d’experiència a l’Administració, els darrers quinze anys ha col·laborat en el desplegament de projectes d’administració electrònica, govern obert, reenginyeria de processos, compliment de la Llei Orgànica de Protecció de Dades Personals (RGPD – LOPDGDD), i adequació als Esquemes Nacionals de Seguretat i Interoperabilitat a l’administració local.

Sandra González és Diplomada en Gestió i Administració Pública i Llicenciada en Dret, Postgrau en Administració Electrònica i Postgrau en Govern obert i ha finalitzat la formació certificada per a DPD.

Ha col·laborat com a docent en accions formatives en matèria d’Administració digital per a la Diputació de Barcelona, l’EAPC i la Universitat Oberta de Catalunya. És coautora de la publicació de l’INAP: “A las puertas de la administración digital. Una guía renovada para la aplicación de las Leyes 39/2015 y 40/2015”. 2ª edició.

Inscripció

Gratuïta.

Podeu completar la vostra inscripció en aquest enllaç. S’acceptaran per ordre d’arribada.