7 Maig, 2024
10:00 - 14:00
Escola d'Administració Pública de Catalunya, Carrer de Girona, Barcelona, Espanya
EAPC
La jornada vol oferir un espai per compartir línies d’acció i projectes que s’estan desenvolupament pels diferents actors que intervenen en el disseny i prestació dels serveis adreçats a la ciutadania (Direcció General de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana, Consorci d’Administració Oberta de Catalunya -CAOC, Oficines d’Atenció Ciutadana – OAC’s, ens municipals i del sector públic).
Aquesta edició es focalitza en les iniciatives per donar resposta a les principals problemàtiques de l’atenció a la ciutadania i en els projectes que ens apunten solucions basades en intel·ligència artificial.
Objectius
Conèixer bones pràctiques i projectes innovadors impulsats per diferents institucions del territori.
Conèixer algunes experiències sobre l’ús de la intel·ligència artificial (IA)en la millora de l’atenció ciutadana i debatre sobre la seva aplicació.
Persones Destinatàries
Personal que treballa en serveis d’atenció a la ciutadania (OAC), que hi treballa o té responsabilitats vinculades a l’àmbit d’atenció ciutadana: gabinets tècnics, direccions de serveis, àrees d’organització, coordinadors d’atenció ciutadana, etc., dels serveis centrals i territorials dels departaments i del personal del sector públic institucional de la Generalitat de Catalunya i del personal de les administracions locals.
7 Maig, 2024
10:00 - 14:00
Escola d'Administració Pública de Catalunya, Carrer de Girona, Barcelona, Espanya
EAPC