L’ús creixent de dispositius per part dels usuaris, tant en mobilitat com en llocs fixes, fan necessari l’ús de tecnologies que ens permetin obtenir un inventari detallat del maquinari i programari que pertany a l’entitat per a la seva gestió posterior. GLPI és una solució de codi obert modular que, en una fase inicial, permet l’inventari d’actius i gestionar les incidències relacionades amb aquests.
En aquest taller-webinar coneixerem el cas d’èxit de l’Ajuntament de la Garriga i els passos recomanats per a la posada en marxa del sistema GLPI.
L’empresa INFORGES, que ha col·laborat en la implantació del servei d’aquest ajuntament, ens proporcionarà més informació sobre el producte i com pot ajudar a automatitzar processos relacionats amb els serveis TI.
09.00h | Benvinguda i presentació
Andreu Francisco, Director General del Consorci Localret |
09.10h | GLPI cas pràctic de l’Ajuntament de la Garriga
Roger Gibaja, Cap de sistemes d’informació i noves tecnologies de l’Ajuntament de la Garriga |
09.45h | Més enllà del GLPI
Damián Paredes, CTO de INFORGES |
10:00h | Precs i preguntes |
10:15h | Cloenda |
21 Octubre, 2022
09:00 - 10:30