Taller-Webinar: GLPI – Inventari i gestió d’incidències TI

  • DATA

    21 d'octubre, 2022 - 21 octubre, 2022

    09:00 - 10:30

  • LLOC

  • COMPARTEIX

L’ús creixent de dispositius per part dels usuaris, tant en mobilitat com en llocs fixes, fan necessari l’ús de tecnologies que ens permetin obtenir un inventari detallat del maquinari i programari que pertany a l’entitat per a la seva gestió posterior. GLPI és una solució de codi obert modular que, en una fase inicial, permet l’inventari d’actius i gestionar les incidències relacionades amb aquests.

En aquest taller-webinar coneixerem el cas d’èxit de l’Ajuntament de la Garriga i els passos recomanats per a la posada en marxa del sistema GLPI.

L’empresa INFORGES, que ha col·laborat en la implantació del servei d’aquest ajuntament, ens proporcionarà més informació sobre el producte i com pot ajudar a automatitzar processos relacionats amb els serveis TI.

Programa

09.00h Benvinguda i presentació

Andreu Francisco, Director General del Consorci Localret

09.10h GLPI cas pràctic de l’Ajuntament de la Garriga

Roger Gibaja, Cap de sistemes d’informació i noves tecnologies de l’Ajuntament de la Garriga

09.45h Més enllà del GLPI

Damián Paredes, CTO de INFORGES

10:00h Precs i preguntes
10:15h Cloenda

 

INSCRIU-TE ARA
  • DATA

    21 d'octubre, 2022 - 21 octubre, 2022

    09:00 - 10:30

  • COMPARTEIX

Altres activitats

VEURE MÉS