L’aplicació de la intel·ligència artificial als serveis de la ciutadania és una realitat i una de les aplicacions que s’està convertint en un imprescindible a les pàgines web és el xatbot. Els serveis municipals també poden aprofitar aquesta tecnologia aplicada a l’atenció ciutadana creant els seus xatbots en aplicacions com whatsapp, telegram, instagram, facebook, webs, etc, gràcies a la plataforma de missatgeria Omnicanal de Messagebird.
En aquest taller-webinar donarem recomanacions sobre com millorar la satisfacció dels ciutadans emprant xatbots i com les respostes programades ajuden al personal d’atenció a donar una informació més acurada i amb major eficiència. Us presentarem les experiències de l’Ajuntament de Rubí i de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.
Des de Localret us proposem aquesta sessió i esperem que us sigui d’utilitat.
12.00 h. | Benvinguda i presentació
Andreu Francisco, director general del Consorci Localret |
12.10 h. | Xatbots i suport omnicanal a la tramitació
Mercedes Aguilar, cap del Serveis d’Informàtica i Administració electrònica de l’Ajuntament de Rubí Sergi Mas, responsable d’Atenció ciutadana de l’Ajuntament de Rubí |
12.30 h. | Xatbots en l’automatització dels processos: Cancel·lació interactiva de cites prèvies per Whatsapp
Begonya Bilbeny, cap de Secció de Desenvolupament d’Aplicacions informàtiques de l’Ajuntament del Prat de Llobregat Joan de la Paz, cap dels Serveis de la informació i les Comunicacions de l’ l’Ajuntament del Prat de Llobregat |
12.45 h. | Xatbots amb interpretació del llenguatge natural a l’abast de tothom
Kenneth Peiruza, CTO de Videoatención |
13.30 h. | Precs i preguntes |
13.45 h. | Cloenda |
3 d'octubre, 2022
12:00 - 13:45