Taller- Webinar: Digitalització de processos de selecció de personal

La digitalització dels processos de les administracions públiques no pot oblidar-se dels processos de selecció de personal que es gestionen des de les àrees de Recursos Humans i que comporten una complicada i laboriosa tasca. La gestió d’un procés de selecció de personal comporta una sèrie de tasques des de la publicació de les bases, places vacants, temari, condicions d’inscripció, fins a la selecció dels candidats. Amb la publicació de formularis d’inscripcions intel·ligents, generació de llistats i comunicacions automàtics que ens permetin a més tenir les dades e historial unificats es poden fer molt més àgils els processos de selecció.  En aquest taller us presentem un altre cas pràctic, el de l’Ajuntament de Vila-seca que ha abordat els diferents processos de selecció del 2020 amb l’ajuda d’una eina que els ha facilitat les tasques del departament de Recursos Humans reduint la complexitat dels procediments i dotant-los d’agilitat.

El taller estarà dedicat a presentar la solució que ha adoptat l’ajuntament de Vila-seca i els beneficis que els ha aportat el nou model.

Programa

 

9:00 Benvinguda i presentació del taller 

Andreu Francisco, Director General del Consorci Localret

9:10 Convoca: Eina digital per processos de selecció de personal 

Josep Velasco, Director de Savia Catalunya i Balears
Javier Rojo, Manager de producte de Savia

09:30 Cas pràctic de l’Ajuntament de Vila-seca 

Josep Toquero, Regidor de Serveis Generals, Seguretat i Civisme de l’Ajuntament de Vila-seca
Susanna Torres, responsable de Recursos Humans de l’Ajuntament de Vila-seca
Yolanda Luque, tècnica de Recursos Humans de l’Ajuntament de Vila-seca

10:15  Torn de preguntes dels assistents