25 Maig, 2023
10:00 - 11:30
ONLINE
Localret
L’activitat contractual de les administracions públiques genera un enorme volum de dades que dificulten fer un correcte seguiment i control de l’execució dels contractes públics. Aquestes dades són públiques a través, principalment, del perfil de contractant i del Registre Públic de Contractes (RPC) però, amb caràcter general, les administracions públiques no les podem explotar fàcilment, o les explotem amb fulls Excel i/o amb llistats poc àgils. Els mitjans electrònics, informàtics o telemàtics són necessaris per processar (o estructurar) i analitzar aquestes dades.
Localret, en el marc de la facilitació de solucions digitals que duem a terme amb l’objectiu d’acompanyar els membres consorciats en la transformació digital dels seus municipis, ha adjudicat un acord marc per a l’adquisició d’una solució informàtica per al seguiment, control i planificació dels contractes públics.
En aquest webinar us presentarem la solució, així com el procediment per tramitar els contractes basats en l’acord marc.
-10.00 h. Benvinguda, a càrrec d’Andreu Francisco, Director General de Localret.
-10.05 h. Adhesió a l’acord marc i adjudicació dels contractes basats, a càrrec de Joan Bosch, cap de l’Àrea de Contractació de Localret.
-10.15 h. Presentació de la solució informàtica de seguiment, control i planificació, a càrrec de l’empresa adjudicatària, NEXUS INFORMATION TECHNOLOGY SAU.
-11.00 h. Presentació d’un cas d’ús de la solució, a càrrec d’Adrià Soler, cap de Contractació de l’Ajuntament de Martorelles.
-11.15 h. Preguntes, dubtes…
-11.30 h. Cloenda.
MATERIALS
Presentació del Consorci Localret
25 Maig, 2023
10:00 - 11:30
Localret